dissabte, 17 de maig del 2014

BAUZÁ ¿COM ELS CAPELLANS'

Diu la premsa d'avui que José Ramon Bauzá, aquest apotecari que exerceix de president del Govern de les Illes Balears, dimecres va anar a Puigpunyent. Ara, no ho va fer com a president del Govern, sino com a president del seu partit. Per tant, es suposa que no hi podía anar amb cotxe oficial ni cap funcionari que l'acompanyes en qualitat de tal ¿però va ser així? ¿Segur que Bauzá va anar a Pûigpunyent amb un cotxe privat o del partit? ¿segur que no l'acompanyava cap funcionari en horari laboral? Jo, ho dic francament, no posaria la mà al foc. Em sembla que el tal Bauzá la veritat sia dita, es com els capallans. O per a millor dir, es un fals predicador. Ha castigat a gent que estava imputat (Font, Rotger i altres). Els ha llevat del mig. Per convicció o perque no li fessin nosa... A mí em sembla que més per la segona posibilitat. Bauzá, repeteixo, em sembla és com els capellans, que t'aconsellen facis el que et diuen i no el que ells fan... ¡Ah! s'he m'oblidava. La passada setmana el tal Bauzá va anar dos dies a Málaga, tambè per questions de partit. Havis de prende part a dos mitins electorals. Donç be, em demano si aquest viatge el va fer sol o l'acompanyava algú del seu gabinet presidencial del Govern. Tenc entes que eren dos. Ara tan sols m'agradaría saber, i aixó els medis informatius poden ajudarme, si els acompanyants hi anaven com a funcionaris o militants del PP... I per avui, ja n'hi ha aprou...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada