dilluns, 11 d’abril del 2011

EN MANZANO TE RAÓ

Ara que ja ha passat tot, em referesc al partit entre el Real Mallorca i el Sevilla, vull dir que en Gregorio Manzano tenia tota la raó del mon quan el seu dia va criticar la forma de ser dels mallorquins, criticant la baixa afluencia de gent a l'estadi de son Moix. I consti que, al meyns per el que he publicat durant anys i anys al Diario de Mallorca, suposo que els que em segueixen tenen clar quin es el meu punt de vista respecte al prepotent homo de Bailén. Però a cadascun el que es seu. I Manzano, quan al seu dia va treure a rotlo si als mallorquins ens anava més la paella, la casa de camp o la platja abans que el fútbol, la raó li pasava per damunt. Una altra historia es que ens agradi que vengui a dirho un foraster. I a més, un foraster que era un dels més ben pagats del seu gremi. El més curiós d'aquesta història, així i tot, es el sarau que es va montar dissabte amb la xiuladaa en que es va rebre al técnic andalús. Una xiulada que a mí em va fer goig. No vull dir una cosa per l'altra, malgrat tan sols sigui a nivell de satisfacció personal. I es curiós perque, com bé comenta el meu amic Jaume Bauzà, al Diario de Mallorca, ningú recriminà aquestes paraules a Manzano el gener del 2010, que va ser quan les va dir. Una altre historia es que li hagin volgut deixar clar que no ens va agradar, ni poc ni gens, que el seu dia arribés a demanar la disolució del club per tal de ell poder cobrar el máxim del que li deuen. Ara, aquest teme, ho repetixó una vegada més, res té a veure amb el de la paella.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada