diumenge, 27 de març del 2011

QUESTIÓ DE PROFESIONALITAT

Dissabte al matí, damunt les vuit i mija, a IB3Radio parlaven d'esports. A mí m'interessava saber el que havía fet el Bàsquet Mallorca. Parlaren de la ¡Tercera! Divisió de fútbol, de Segona B, del Menorca Bàsquet, i aquí vaig pensar que parlaríen del Mallorca Bàsquet. Peró no. Es posaren a parlar de la Fórmula 1, com si donar cobertura a aquesta modalitat fos una de les finalitats prioritaries d'una emisora de radio autonómica, i més ferho per devant de temes més propers. Peró aixó no es tot. A més que no digueren ni una punyetera paraula damunt el Mallorca Bàsquet, oferiren uns totals (declaracions) de Fernando Alonso 'robades' a la Sexta. Ho digueren ells mateixós, no m'ho invento. I jo em demano ¿es logica aquesta manera d'actuar? Penso que no, ara...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada