diumenge, 18 de maig del 2014

LA SEU, PLENA D'OUS

El meu estimat Matias Valles escriu avui, al seu Boulevard de la contraportada de Diario de Mallorca: "Se desvela aquí el secreto nupcial mejor guardado. El mallorquín Rudy Fernández, que hoy ascenderá a campeón de Europa, se casará con la canaria Helen Linde en Mallorca. La pareja ya ha buscado localización para el banquete y ha estrenado su flamante chalet en Cala Pí". I jo dic, ja tenim la seu plena d'ous. A més, estimat Massià, estic per veure que Rodolfo Fernández jr, per els que no tenim amb ell tanta confiançá com tú, es proclamí, amb el seu equip, campió d'Europa. Quan escric aixó son les 20:50 i encara no hi ha res fet. Si bé, estaría content per a Sergi Llull, tambè vull deixar clar que aquest cap de setmana ja tinc el cupo de disgust complert: Mallorca, Barça, Nadal, Lorenzo, Palma Air Europa, aquets, dues vegades... PD.- Air, escriguent de Damià Seguí, i en referencia al jugador estranger que havía aportat a l'Esporles per a jugar la lligueta d'ascens, i que havía cobrat vint mil euros per una semana, parlava d'un "polac", cagada que ha fet que el meu amic Pau Pons em fes una estirada d'orelles, i em recordés que es "polonés". Efectivament, Pau, però ja saps que els savis (j,j,j,) a vegades tambè la cagam... Per cert, el meu amic Pau està a l'atur, mirau si li trobau una feineta, i així deixarà de fitxarse amb aquestes coses...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada