dijous, 29 de maig del 2014

LA PROVA DEL COTO

Un bon amic m'ha regalat una entrada per a dissabte anar a veure el Mallorca-Las Palmas. Ja sé el que pensau. Que, tenint en compte la mena de regal, no deu ser tan bon amic. Però sí. Ho es. El que passa que tambè es mallorquinista. Molt mallorquinista. Estima molt el Mallorca i m'ha demanat, per favor, i quassi plorant que, "ja que tens poques feines, ves a fer una mica de bulto". aixó tan sols es demana als bons amics... I anirè. Clar que sí. El que passa que no aplaudirè. Ni molt manco. Primera perque ferho be entra dins el sou dels jugadors (i l'entrenador). Si hi alguna cosa que m'agradi pensarè un "qué bo", i punt. Ara, si les coses van malament, tampoc xiularè. Soc fret. Tan als esdeveniments esportius com al teatre aplaudeixo molt poques vegades (tan sols a la meva neta quan surt sobre l'escenari de l'Auditorium, i punt. Ara, tampoc crido en contra. El que sí farè serà anar.hi amb una gabitsa que tinc vermella. Ja que vaig a fer bulto, al manco vull contribuir a que la banda, volía dir jugadors, però la veritat que no s'ho mereixen, que surti a intentar guanyar els tres punts per el Mallorca, vegin que els de la tribuna estem amb ells. Que no es veritat. Mentiría si digués que sí. I molt manco amb Olaizola (vatuadell de bubotes). En tot cas estam amb l'entitat. A mí, per exemple, que no em considero mallorquinista, encara que m'hagi emocionat moltes vegades amb el Mallorca (especialment en temps de Cuper, Luis, i el mateix Serra Ferrer, Bauzà i altres) em sabría greu que el Mallorca tornes a devallar per segona temporada consecutiva. I em sabría greu no per la devallada en sí, que ja n'hi ha, sino per el risc de desaparició que aixó suposaria. Per lo únic... Per aixó, per tant, dissabte anirè a Son Moix amb la jaca vermella. I tindrè els dits creuats durant els noranta minuts. Encara que ja els començo a creuar ara. I els començò a creuar perque el dissabte, amb aquest partit, el Mallorca pasarà la prova del cotó. Ja sabeu, recordau l'anunci aquell de Don Límpio i les rajoles del bany després d'haverles fet netes. Donç bé, dissabte es la prova del cotó per el Mallorca, ja que si, regalant les entrades, -no regalant entradaes, sino que regalant les entrades, que es molt distint- no hi ha més de deu mil persones a la tribuna, mal assumpte. Aixó sería greu. Molt greu, i deixaría clar que aquesta tropa encapçalada per Serra Ferrer, més Cerdá, Claaseen i Terrasa, amb la colaboració incuestionable de la plantilla, han deixat a la entitat més mal ferida del que poguem pensar. En poques paraules, que si jo hi vaig puc dir, sense posarme vermell, que sería bó que els que poguessim, i els vengui de gust, anessin al partit. ¡Ha!, i per cert, meam si aquesta tropa de Serra Ferrer i companya prenen exemple de Cursach i Crespí i, així com aquets han regalat les accions de l'Atlético Baleares, ells fan el mateix amb les del Real Mallorca. Per cert, una pregunta, meam si qualque entés la sap contestar. Serra i Cerdá tenen les accions sindicades. Un no pot vendre sense el permis de l'altre i, em sembla que, en tot cas, han de vendre al mateix. Ara be, ¿i si en Serra, per tal de llevarse del mig, i tancar el seu fitxatge amb el Betis, es fa la punyeta de les accions del Mallorca i les regala...?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada